Economie

Exemplu pentru Asociația Visit Mureș: Oradea, promovată cu 1,4 milioane de lei ca destinație de city break

Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune a demarat, la începutul lunii ianuarie 2021, o licitație estimată la valoarea de 1.440.000 de lei pentru achiziționarea unor servicii de informare și publicitate pentru ”Promovarea destinației Oradea ca destinație de city break printr-o campanie de promovare online și offline”, informează www.licitatiapublica.ro. Stimul pentru industria ospitalității din …
Post-ul Exemplu pentru Asociația Visit Mureș: Oradea, promovată cu 1,4 milioane de lei ca destinație de city break apare prima dată în Stiri din Mures, Stiri Targu mures – Liderul presei muresene.


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Exemplu pentru Asociația Visit Mureș: Oradea, promovată cu 1,4 milioane de lei ca destinație de city break

Credit autor: redactia.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button