Știri

Înregistrarea nașterilor în stare de urgență

Înregistrarea nașterilor în stare de urgență

Pe durata stării de urgență transmiterea documentelor necesare pentru înregistrarea nașterii în termenul legal de 30 de zile se va face de către unitatea medicală unde s-a produs nașterea, prin intermediul mijloacelor electronice (fax, email securizat).

După înregistrarea nașterii, ofițerul de stare civilă, transmite unității medicale care a emis certificatul medical constatator o dovadă privind înregistrarea nașterii, care va cuprinde și codul numeric personal atribuit nou-născutului, iar  certificatul de naștere se va elibera după încetarea stării de urgență.

Înregistrarea nașterilor în stare de urgență at


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Înregistrarea nașterilor în stare de urgență

Credit autor: Marginean Erika.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button