Situațiile și rapoartele Administrativ Serv SRL Luduş, aprobate

situatiile-si-rapoartele-administrativ-serv-srl-ludus,-aprobate

Consiliul Local Luduș a aprobat, de curând, situațiile financiar-contabile și Raportul de activitate privind încheierea exercițiului financiar la 31 decembrie 2018 ale Societății Administrativ Serv SRL Luduș.

Liviu Popa, președintele Consiliului de Administrație, a prezentat legislativului local Raportul administratorului, Raportul auditorului independent, Situațiile financiare anuale care cuprind bilanțul contabil, contul de profit și pierdere, note la situațiile financiare și repartizarea profitului. În conformitate cu prevederile Legii nr. 215/2001, a administrației publice locale, Consiliul Local al orașului Luduș a aprobat documentele prezentate.

Rezultatele activității financiar-contabile ale societății sunt următoarele: venituri totale – 775.259 de lei; cheltuieli totale – 707.717 de lei; cheltuieli cu salarii – 405.317 de lei; cheltuieli cu asigurări sociale – 124.69 de lei; cheltuieli consum materiale – 156.951 de lei; cheltuieli cu materiile prime și materiale consumabile – 156.343 de lei; alte cheltuieli materiale – 304 de lei; alte cheltuieli de exploatare – 122.246 de lei; cheltuieli cu amortizarea – 11.674 de lei; reduceri comerciale primite în sumă de 940 de lei; profit brut – 67.542 de lei; impozit pe profit – 7.334 de lei; rezerve legal constituite – 3.370 de lei; acoperire pierderi din anii precedenți – 18.331 de lei; profit net de distribuit – 38.507 de lei.

Despre acest profit, consilierul juridic Mihai Paul Precup din cadrul Primăriei orașului Luduș a precizat: „Întrucât unitatea a înregistrat profit net în sumă de 38.507 de lei, suma ce trebuie repartizată ca dividende la acționarul unic Consiliul Local Luduș este în sumă de 19.253,5 de lei”.

Conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 64/2001, privind repartizarea profitului la societățile naționale, companiile naționale și societățile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum și la regiile autonome, profitul contabil rămas se repartizează ca dividende și minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local.

Ioan A. BORGOVAN

Post-ul Situațiile și rapoartele Administrativ Serv SRL Luduş, aprobate apare prima dată în Stiri din Mures, Stiri Targu mures – Liderul presei muresene.


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Situațiile și rapoartele Administrativ Serv SRL Luduş, aprobate

Credit autor: redactia.

Recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.