Mai bine de jumătate dintre elevii de liceu din România spun că au puțini profesori sau chiar niciun profesor care să le trezească dorința de a învăța, iar mulți exprimă frustrare că față de relevanța unor materii școlare pentru viața lor, dar și în legătură cu volumul de informații predate la clasă, potrivit unui studiu recent publicat de Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație.
Studiul, bazat pe o cercetare calitativă (fără relevanță statistică) și pe una cantitativă, arată că, în rândul liceenilor care și-au exprimat opinia, se face simțită dorința de a primi mai multe informații practice, pe când modul de predare de acum pune accentul pe „antrenament mental” sau „îmbogățirea culturii generale”.
O problemă-cheie semnalată de elevi: „relevanța scăzută a învățării pentru viața de zi cu zi” at Punctul.ro
Aceasta stire este preluata.
Sursa articolului: O problemă-cheie semnalată de elevi: „relevanța scăzută a învățării pentru viața de zi cu zi”
Credit autor: Punctul.