Economie

Portofoliul „Miro”, mai bogat cu două noi produse

Prezentă de peste două decenii pe piață, societatea Prodimpex Monica SRL din municipiul Reghin, producătorul preparatelor din carne sub brandul „Miro” și-a făcut un frumos obicei, acela de a veni în permanență cu ceva nou, care să corespundă cerințelor pieței. „În ultimii 7-8 ani, în fiecare an am dezvoltat două-trei produse noi. De ce? Fiindcă …
Post-ul Portofoliul „Miro”, mai bogat cu două noi produse apare prima dată în Stiri din Mures, Stiri Targu mures – Liderul presei muresene.


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Portofoliul „Miro”, mai bogat cu două noi produse

Credit autor: redactia.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button