Economie

ANRE a înfiinţat o linie telefonică specială la care pot suna consumatorii nemulţumiţi de facturile pentru ultimele două luni

Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a înfiinţat o linie telefonică specială la care pot suna toţi consumatorii nemulţumiţi de facturile pentru ultimele două luni. Numărul de telefon respectiv este 0374.554.265. Vicepreşedintele instituţiei, Zoltan Nagy-Bege, a precizat, la Radio România Actualităţi, că furnizorii care au greşit calculele vor remedia erorile, deoarece, în caz […] Articolul ANRE a înfiinţat o linie telefonică specială la care pot suna consumatorii nemulţumiţi de facturile pentru ultimele două luni apare prima dată în Radio Romania Targu Mures.


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: ANRE a înfiinţat o linie telefonică specială la care pot suna consumatorii nemulţumiţi de facturile pentru ultimele două luni

Credit autor: Corina Muntean.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button