Ai în desfășurare un credit bancar? Întâmpini probleme cu banca!? Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile!

ai-in-desfasurare-un-credit-bancar?-intampini-probleme-cu-banca!?-ia-atitudine!-cunoaste-ti-drepturile!

Ai în desfășurare un credit bancar? Întâmpini probleme cu banca!? Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile!

InfoCons  vine în sprijinul consumatorilor din România, în special în această perioadă dificilă și pune la dispoziția acestora numărul 021-9615 număr cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele, numar dedicat consumatorilor care au au în desfășurare un credit bancar, care au amânat  ratele aferente acestui credit conform prevederilor legale sau care doresc amânarea ratelor.La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și  pot depune o sesizare în domeniul financiar bancar din perspectiva protecției consumatorilor.

Mișcarea de Protecția consumatorilor –  este alături de cei care întâmpină probleme cu o institușie financiar bancară, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora în special în cazul în care doresc amânarea ratelor conform legislației.

Ai în desfășurare un credit bancar? Întâmpini probleme cu banca!? Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile! at


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Ai în desfășurare un credit bancar? Întâmpini probleme cu banca!? Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile!

Credit autor: Punctul.

Recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.