Compania de Drumuri încă nu are un contract semnat pentru lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș, un tronson cu o lungime de 26 km. care include viaductul început de Bechtel la Suplacu de Barcău (1,6 km.) Practic, la aproape doi ani de la lansarea licitației, CNAIR este departe de a finaliza procedura de achiziție, ba chiar demersurile pentru anularea licitației sunt contestate de constructorul Selina care a contestat descalificarea ofertei, potrivit Asociației Pro Infrastructură.
Patru licitații pentru lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș
Acest lot de pe Autostrada Transilvania este oglinda neputinței din transporturi, începând cu contractul Bechtel, continuând cu rateurile Corsan în 2016 și Construcții Sibiu în 2019 respectiv procedura actuală, a patra, lansată în decembrie 2020, deci acum aproape doi ani.
Autostrada Transilvania, cronica unui eșec așteptat : Compania de Drumuri ratează din nou, atribuirea contractului pentru lotul cu viaductul început de Bechtel at
Aceasta stire este preluata.
Sursa articolului: Autostrada Transilvania, cronica unui eșec așteptat : Compania de Drumuri ratează din nou, atribuirea contractului pentru lotul cu viaductul început de Bechtel
Credit autor: Punctul.