Știri

Indemnizaţia de şomaj şi alte subvenţii acordate angajatorilor cresc de la 1 martie

Baza de calcul pentru indemnizaţia de şomaj se majorează, de la 1 martie, cu 5,1%, până la valoarea de 394 de lei, în timp ce subvenţia acordată angajatorilor de inserţie pentru încadrarea tinerilor cu risc de marginalizare socială cu care s-au încheiat contracte de solidaritate creşte de la maximum 2.000 lei la cel mult 2.102 lei, potrivit unui comunicat al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM), transmis marţi AGERPRES.
„Conform prevederilor Legii nr.
Indemnizaţia de şomaj şi alte subvenţii acordate angajatorilor cresc de la 1 martie at


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Indemnizaţia de şomaj şi alte subvenţii acordate angajatorilor cresc de la 1 martie

Credit autor: Punctul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button