Hot NewsȘtiri

Noi metode de fraudă: Clienţii băncilor sunt contactaţi de persoane care pretind că sunt angajaţii ai băncii

Poliţiştii atrag atenţia asupra unei noi metode de fraudă care are drept ţinte clienţii băncilor. Aceştia pot fi contactaţi prin e-mail sau SMS de către persoane care pretind că sunt de la departamente antifraudă ale băncilor şi care, sub pretextul unei plăţi „suspecte”, cer date de pe card şi codul de securitate. Poliţia precizează că reprezentanţii unităţilor bancare vă vor solicita niciodată informaţii personale sau coduri de securitate prin telefon sau mesaje SMS.
Citește articolul complet
Noi metode de fraudă: Clienţii băncilor sunt contactaţi de persoane care pretind că sunt angajaţii ai băncii at


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Noi metode de fraudă: Clienţii băncilor sunt contactaţi de persoane care pretind că sunt angajaţii ai băncii

Credit autor: Punctul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button