Hot NewsȘtiri

Oamenii nu prea mai cred în promoții, dar costul vieții îi îndeamnă să „vâneze” ofertele

Criza costului vieţii generează o „vânătoare” de promoţii pentru cumpărăturile de sărbători, deşi consumatorii sunt tot mai sceptici cu privire la valoarea reală a reducerilor, potrivit celui mai recent studiu realizat de EY referitor la cumpărăturile de sărbători, citat de Agerpres.
Studiul a sondat opiniile şi atitudinile a 13.000 de consumatori din toată lumea cu privire la apropiatul sezon al promoţiilor de sărbători. Potrivit acestuia, circa 69% dintre respondenţi au declarat că profită de evenimente de reduceri şi le aşteaptă cu interes.
Oamenii nu prea mai cred în promoții, dar costul vieții îi îndeamnă să „vâneze” ofertele at Punctul


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Oamenii nu prea mai cred în promoții, dar costul vieții îi îndeamnă să „vâneze” ofertele

Credit autor: Punctul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button