Economie

Lansare de carte – ”Cu ce se mânâncă de fapt marketingul”

Vineri, 17 decembrie 2021, într-un cadru restrâns a avut loc lansarea cărții ”Cu ce se mănâncă de fapt marketingul” – autori Daniela Șuhanea, CEO franc.agency și Attila Birtha, CEO proClick. Cartea ”Cu ce se mănâncă de fapt marketingul” își propune să fie arma secretă a managerilor români atunci când doresc să-și eficientizeze și optimizeze activitățile …
Post-ul Lansare de carte – ”Cu ce se mânâncă de fapt marketingul” apare prima dată în Stiri din Mures, Stiri Targu mures – Liderul presei muresene.


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Lansare de carte – ”Cu ce se mânâncă de fapt marketingul”

Credit autor: redactia.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button