Numărul reclamaţiilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor medicale nu a scăzut

numarul reclamatiilor pacientilor cu privire la calitatea serviciilor medicale nu a scazut

Ministrul sănătăţii, Sorin Pintea, a declarat, ieri, că numărul reclamaţiilor de la pacienţi nu a scăzut, cu toate că salariile în sistem au crescut considerabil.
Potrivit acesteia, comportamentul personalului medical şi calitatea serviciilor medicale lasă în continuare de dorit.
Ministrul Sorina Pintea:

În momentul în care s-au majorat salariile am declarat că nu ne așteptăm la minuni peste zi. A trecut un an și aștept minunile. Încă le aștept. Eu am la Ministerul Sănătății la dispoziție acel chestionar de feedback, pe care îl analizăm periodic. De acolo mi-am dat seama că nu a crescut gradul de satisfacție al pacienților așa cum ne-am fi așteptat și asta este o problemă pentru că din păcate, există un mare număr de reclamații la spitalele din nordul țării și mă refer doar la cele care îmi sunt direct adresate, legate nu neapărat de calitatea actului medical, deci de modul de comportament a personalului medical cu cei care accesează aceste servicii.

Sorina Pintea a cerut direcţiilor de sănătate publică să monitorizeze şi să verifice şi mai atent indicatorii de calitate a serviciilor medicale şi condiţiile de cazare din spitale.

The post Numărul reclamaţiilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor medicale nu a scăzut appeared first on Radio Romania Targu Mures.


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Numărul reclamaţiilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor medicale nu a scăzut

Credit autor: MIRELA ROTAR.

Recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.