Istoria berii la PET începea în România în 1998, atunci când Bere Mureş, la acea vreme o afacere antreprenorială românească, a introdus acest tip de ambalaj.
Ponderea PET-ului (ambalaj din plastic) în totalul vânzărilor de bere a scăzut în 2019 cu aproximativ trei puncte procentuale faţă de anul anterior, ajungând la 44,5%, arată datele Asociaţiei Berarii României.
Astfel, berea la PET coboară pentru prima dată mai bine de un deceniu la sub 45% din consum şi continuă trendul descendent pe măsură ce românii încep să aleagă tot mai multe produse mai scumpe având în vedere preţul per cantitate, aşa cum este cazul berii la sticlă.
Berea la PET care a început la Târgu Mureș a coborât la sub 45% din piaţă at
Aceasta stire este preluata.
Sursa articolului: Berea la PET care a început la Târgu Mureș a coborât la sub 45% din piaţă
Credit autor: Punctul.