Știri

Cum fac constructorii de autostrăzi din România multe milioane de euro chiar și atunci când nu construiesc mai nimic. Am scăpat de Bechtel și-am dat de Astaldi (II)

În episodul precedent am arătat ce sume imense de bani a primit constructorul american Bechtel pentru bătaia de joc de pe autostrada A3 Transilvania. Însă nu doar Bechtel a câștigat bani grei de pe urma statului român. Constructorii italieni (Tirenna Scavi, Salini Impregilo și Astaldi, acum ”rebrănduiți” WeBuild) austrieci (Porr Construct) țin și ei aproape din acest punct de vedere.
Construim, nu construim, banul de la stat vine
Pe lotul Iernut-Chețani (17,9 km) al autostrăzii A3 Transilvania, după abandonul Bechtel a lucrat o asociere condusă de firma italiană Astaldi, care a și finalizat tronsonul.
Cum fac constructorii de autostrăzi din România multe milioane de euro chiar și atunci când nu construiesc mai nimic. Am scăpat de Bechtel și-am dat de Astaldi (II) at


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Cum fac constructorii de autostrăzi din România multe milioane de euro chiar și atunci când nu construiesc mai nimic. Am scăpat de Bechtel și-am dat de Astaldi (II)

Credit autor: Punctul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button