Știri

Magazinele E.ON, în condiții stricte de acces, pentru protejarea clienților și a angajaților

Magazinele E.ON, în condiții stricte de acces, pentru protejarea clienților și a angajaților

E.ON Energie România a decis ca după ridicarea stării de urgență din România și instituirea stării de alertă, urmare a epidemiei generate de noul coronavirus, să redeschidă treptat magazinele E.ON însă, în cea mai mare parte, activitatea de relații clienți va continua să se desfășoare online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline.

Fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de responsabilitate și să respecte distanțarea socială pentru a evita răspândirea coronavirusului.

Magazinele E.ON, în condiții stricte de acces, pentru protejarea clienților și a angajaților at


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Magazinele E.ON, în condiții stricte de acces, pentru protejarea clienților și a angajaților

Credit autor: Marginean Erika.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

De vazut
Close
Back to top button