Știri

Măsuri de limitare a contactului direct între clienți și angajați din considerente legate de protejarea sănătăţii publice

Măsuri de limitare a contactului direct între clienți și angajați din considerente legate de protejarea sănătăţii publice

În
condițiile alertei naționale privitoare la protecția necesară împotriva
răspândirii virusului COVID-19, Compania AQUASERV S.A. implementează o serie de
măsuri pentru limitarea contactului direct între clienți și angajații din
departamentele cele mai expuse din acest punct de vedere.

Măsurile vizează atât protejarea populației, cât şi a
angajaţilor Compania AQUASERV S.A.

Astfel, până în data de 21
martie
a.c., cu posibilitatea de prelungire a perioadei în funcţie de
evoluţia situaţiei la nivel naţional, clienții sunt
sfătuiţi să evite pe cât posibil vizitele la Centrele de Relaţii Clienţi
aparţinând AQUASERV şi să apeleze cu prioritate la variantele on-line sau telefonice de interacţiune cu compania, fie că vorbim despre plata
facturilor, sesizări, sau transmiterea unor documentații.

Măsuri de limitare a contactului direct între clienți și angajați din considerente legate de protejarea sănătăţii publice at


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Măsuri de limitare a contactului direct între clienți și angajați din considerente legate de protejarea sănătăţii publice

Credit autor: Punctul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button