Știri

Ungaria plasează sub supraveghere Lidl, din cauza sloganului „Campionul prețurilor mici”

Autoritatea de Concurență din Ungaria a plasat sub supraveghere filiala retailerului german Lidl, considerând că ar fi indus în eroare consumatorii cu afirmații nefondate. Lidl Ungaria reacționează și transmite că a acționat în conformitate cu legea.
Autoritatea arată că lanțul de supermarketuri a folosit sloganul „Lidl: campionul prețurilor mici” în comunicările sale comerciale încă din noiembrie anul trecut, pe baza unei valori zilnice a coșului care a fost, probabil, compilată în mod arbitrar.. Acest lucru era probabil să transmită consumatorilor mesajul că gama sa de produse era, de fapt, cea mai ieftină în general, în comparație cu toate celelalte lanțuri de supermarketuri din Ungaria.
Ungaria plasează sub supraveghere Lidl, din cauza sloganului „Campionul prețurilor mici” at


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Ungaria plasează sub supraveghere Lidl, din cauza sloganului „Campionul prețurilor mici”

Credit autor: Punctul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button