Economie

A fost publicat al 5-lea raport anual al celor mai valoroase branduri românești

Top 50 branduri românești traversează o mare agitată în contextul crizei provocate de coronavirus, valoarea brandurilor fiind pe scădere. Valoarea totală a celor 50 de branduri românești de top a scăzut cu 3.7% până la până la 5,6 miliarde EUR – în condițiile în care economia românească a înregistrat o scădere de 3,9% în 2020, […] Articolul A fost publicat al 5-lea raport anual al celor mai valoroase branduri românești apare prima dată în Radio Romania Targu Mures.


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: A fost publicat al 5-lea raport anual al celor mai valoroase branduri românești

Credit autor: Corina Muntean.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button