Economie

Românii taxează aspru brandurile care îi dezamăgesc, arată un nou studiu de piață

Aproximativ o treime dintre clienți ar renunța la o marcă după doar o singură experiență negativă, iar majoritatea covârșitoare ar renunța la ea după mai multe astfel de experiențe. O treime dintre clienți ar renunța la o companie după o singura experiență neplăcută, potrivit studiului SAS, lider în advanced analytics. Totodată, 90% dintre consumatori nu […] The post Românii taxează aspru brandurile care îi dezamăgesc, arată un nou studiu de piață appeared first on Radio Romania Targu Mures.


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Românii taxează aspru brandurile care îi dezamăgesc, arată un nou studiu de piață

Credit autor: Corina Muntean.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button