Economie

Specificul crizei de pandemiea făcut ca unele businessuri să câștige teren

Rezultatul net al companiilor nefinanciare din România a depăşit pragul de 100 de miliarde lei în anul de referință 2020. Chiar dacă afacerile din sectoare precum cultură, divertisment sau HoReCa s-au comprimat, specificul crizei a făcut ca alte businessuri să câștige teren. Numărul de companii, rezultatul net şi capitalurile proprii au atins un maxim istoric […] Articolul Specificul crizei de pandemiea făcut ca unele businessuri să câștige teren apare prima dată în Radio Romania Targu Mures.


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Specificul crizei de pandemiea făcut ca unele businessuri să câștige teren

Credit autor: Corina Muntean.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button