Social

Adela Cristea: „Niciodată nu trebuie să fii supărat pe pacient, indiferent ce îți spune”

Creșterea numărului de pacienți cu probleme complexe de sănătate a dus la nevoia de a face față schimbărilor și problemelor tot mai multe ce apar în activitatea de pe secțiile spitalelor. Acest aspect face indispensabilă prezența unui leadership capabil să coordoneze o întreagă echipă de specialiști calificați și pregătiți pentru provocările meseriei. Adela Cristea este …
Post-ul Adela Cristea: „Niciodată nu trebuie să fii supărat pe pacient, indiferent ce îți spune” apare prima dată în Stiri din Mures, Stiri Targu mures – Liderul presei muresene.


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Adela Cristea: „Niciodată nu trebuie să fii supărat pe pacient, indiferent ce îți spune”

Credit autor: redactia.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button