Să bei cafea dimineața, înainte de micul dejun, nu este deloc benefic pentru sănătatea ta, întrucât poate crește riscul de diabet de tip 2, potrivit cercetătorilor de la Universitatea din Bath, Marea Britanie. Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de acolo, să bei cafea pe stomacul gol, imediat după ce te-ai trezit, poate fi un […]
Aceasta stire este preluata.
Sursa articolului: Cafeaua, înainte sau după micul dejun? Tu cum îți bei cafeaua?
Credit autor: ms.

