Știri

Sarea și ceaiul de urzici, promovate de România la târgurile internaționale de turism

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) prmovează intens la târgurile internaționale de turism, dar și pe pagina proprie de Facebook, ceaiul de urzici și sarea. Companiile Plafar și Salrom au fost prezente și la ultimele două târguri internaționale de turism, la care a participat România, la Paris și Viena.
Ministerul Economiei spune că în ultimii ani, ceaiul a devenit „o expresie culturală a ospitalității”, motiv pentru care pregătește lansarea unei rute cultural turistice a ceaiului: Ruta Cultural Turistică a Turismului Fitoterapeutic.
Sarea și ceaiul de urzici, promovate de România la târgurile internaționale de turism at


Aceasta stire este preluata.

Sursa articolului: Sarea și ceaiul de urzici, promovate de România la târgurile internaționale de turism

Credit autor: Punctul.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button